2012. szeptember 13., csütörtök

I love myself

Hé te. Igen, te. Ne legyél ennyire elégedetlen magaddal. Tökéletes vagy. Ne kívánd többet, hogy úgy nézz ki, mint akárki más, vagy hogy az emberek annyira kedveljenek, mint valaki mást. Ne próbáld magadra vonni azok figyelmét, akik bántanak. Ne utáld a tested, az arcod, a személyiséged, a furcsa szokásaid. Inkább szeresd őket. Ezek nélkül nem lennél magad. És mégis miért akarnál valaki más lenni? Legyél magabiztos. Mosolyogj. Ez majd bevonzza az embereket. Ha pedig valaki is utálna azért, amiért magad vagy, akkor mutasd fel a középső ujjad az égbe és mondd azt, hogy cseszd meg. A boldogságom nem fog többet másokétól függeni. Boldog vagyok, mert szeretem magam. Szeretem a hibáimat. Szeretem a tökéletlenségeimet. Ezek tesznek magammá. És ez az "én" igen is lenyűgöző.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése