2012. május 26., szombat

Ha én valakit szeretek...

Ha én valakit szeretek,akkor biztos,hogy nem fogom őt megszégyeníteni,mert a szeretet egyik alapvetése az, hogy tudnálak bántani, de nem foglak..!! 


Szóval egy picit ez is mérgesít. Mert Ray folyton azzal jön, legalábbis gyakran, hogy Én Őt, ha Ő valamivel megbánt, ki fogom beszélni, kitalálok róla dolgokat, ettől "retteg". Erre neki Én mindig azt válaszolom, hogy akkor törekedjen arra, hogy ne bántson meg. De persze soha a flancos életben nem találnék ki róla semmit. Hisz, vegyük csak a fenti idézetet. Őt szeretem a legjobban a világon, nagyon értékes kincsemmé vállt, és néha úgy sajnálom, hogy Ő ezt nem hiszi. Folyton azon agódom, hogy nehogy összejöjjön valakivel, és ne szóljon nekem. Hiába, na, nem vagyok ott mellette, hogy tudjam, hogy kivel s mikor mit csinál. De bízom benne, ez a legkevesebb...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése