2012. március 28., szerda

Újra itt...:)

Sziasztok! :)
Igen, tudom, hogy kissé nagyon eltűntem, csak a szerelmi életem, ami már sajnos életnek sem nevezhető, kissé zavaros lett, és rendbe kellett tegyem, ami nem sikerült, de most már mindegy. 
A lényeg... első lettem a magyar megyei olimpián, pont pénteken utazom Kolozsvárra, hogy részt vegyek az országos szakaszon.:D Várom is meg nem is, az az igazság. A sors iróniája, hogy jön a volt pasim is, ami, valljuk be, nem épp a legkellemesebb, de hát mit lehet tenni? Ez van, az élet megy tovább, én meg igyekszem többször fellépni, és frissíteni a blogom. Úgyhogy új erőre kapva újraindul minden, egy csomó újításon 
gondolkozom, sajnálom, hogy ilyen sokáig elvesztem, de bepótolom, ígérem. 
Csókpuszi mindenkinek aki kitart mellettem, és néha néha bekukkant ide! Öleléés... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése