2012. április 4., szerda

Sziasztok!
 Szomorú hírrel indítok, tatámat bevitték a kórházba. :( Nagyon rosszul volt ma, majdnem kiszáradt, most infúziózzák, és holnap megkezdik a kivizsgálását. Anyu nagyon szomorú, és én is eléggé aggódom. Apu ma meglátogatta, azt mondják, hogy nagyon gyenge, de a kedély állapota jó. Én nagyon remélem, hogy nem valami komoly dolog, hisz nagyon edzett férfi, nagyon erős a szervezete, csak hát azért ő is öreg. De drukkolok neki, és majd meglátogatom. Jajj, Isten segítsen most meg, és vigyázzon rá! 
 Ma volt ugyanakkor a kémia verseny, és ott sikeresen elsők lettünk a csapattal, és az egyénin én 3.-ik lettem, ami nagyon jó, mert mehetek Szolnokra!!! :) Giával együtt, akivel majdnem minden versenyre továbbjutunk. Jippíí..
 Ugyanakkor ma volt Nettiéknek, a legjobb barátnőméknek a színjátszó versenyük, és 3.-ok lett, és Ő volt a legjobb. A kis gyufaáruslányt adták elő, ami nagyon szép, én imádom személy szerint. Netti volt a kis gyufaáruslány, és ő játszott a legjobban! Van rá tanúm is, akit úgy hívnak, hogy Mó!  És nagyon büszke vagyok rá, bár nem kapott különdíjat, de ennek csak az az oka, hogy vakok és süketek voltak a zsűritagok. :) 


Na, kezdem a mai idézet adagot, csak gondoltam megosztom mindezt veletek. 
Puszifelhő: Wíí

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése